Josh Brolin Yeni Batman Rolü İçin Affleck’ten Önce Görüşmüş

josh-brolin-batman
Comic Con’da ilk defa görücüye çıkan Man of Steel, bir diğer adıyla Batman/Superman filmi, geçtiğimiz ay Ben Affleck’in Batman’i canlandıracağının açıklanmasıyla bir anlamda patlamıştı. İnternette Christian Bale sonrası Affleck’in olmayacağına dair inanılmaz şekilde yorumlar gelse de tam tersini söyleyenler de azımsanmayacak boyutta.
Artık kim ne derse desin, yeni Batman olarak Ben Affleck’i izleyeceğiz. Fakat az daha Affleck yerine Josh Brolin’i izleyecekmişiz. Ünlü oyuncu Josh Brolin, yaptığı bir röportajda yeni Batman rolü için konuştuğunu ancak daha sonra vazgeçtiğini belirtti. Brolin, hayatı boyunca dünya çapında konuşulan bir olaya imza atmadığını, bu sebeple Ben Affleck’in işinin epey zor olduğunu belirtti.
Brolin, “Ben Affleck için durum epey zor gözüküyor. Bir yandan tüm dünyada internetten ona küfürler yaparken bir yandan da savunanlar karşılıklı atışıyor. Ortalarında ise Ben Affleck duruyor. Ben bu tarz bir işe imza atmadığım için bilemem ama Affleck için de zor bir durum olsa gerek. Yine de ne var ki yeni Batman o olacak” sözleriyle oyuncuya bir anlamda destek oldu.
Bu arada yönetmen Zack Snyder’in bu filmde Batman’i daha yaşlı ve huysuz bir karakter olarak yansıtacağını belirtelim. Affleck isminin açıklanmasından sonra Snyder, yaptığı açıklamada yeni Batman’in yaşlı ve huysuz haliyle filmde yer alacağını bu yüzden Affleck’in doğru seçim olduğunu belirtmişti. Böyle düşününce Josh Brolin de doğru bir seçim olabilirmiş demiyor değiliz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder