Niçin yaşarız?

Resim Kaynak : http://iconarchive.com

Bazı insanların aklında bir soru vardır. "Niçin yaşarız?". İnsan ister istemez merak ediyor.Herkesin kendine göre düşünceleri var.Benim de kendime göre düşüncem , amacım var.Eğer yaşıyorsam bir amaç uğruna diye düşünüyorum.Bu dünyada hiçbir şeyi değiştiremiyeceksen niçin yaşıyorsun? Mutlu olmak için mi? Mutlu etmek için mi? Ben dünyada birşeyleri değiştireceğime inanıyorum ve bu yüzden yaşadığıma inanıyorum.Herkesin belli amaçları vardır.Örneğin Graham Bell'den örnek verelim.Telefonu icat ettiğinden beri telefon gelişerek ne hale geldiğini bilmeyen yoktur.Graham Bell insanların hayatları değiştirdi.Bunun birçok örneği vardır.Bence bu hayattaki en büyük uğraşınız amacınızı ve ya amaçlarınızı gerçekleştirmek olmalı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder