Batman’i Canlandıracak Kişi Belli Oldu

batman-superman-genel1

Warner Bros.’un Man of Steel’ın başarısının ardından çekileceğini duyurduğu Batman ile Superman’i aynı kadrajda buluşturacak olan yeni süper kahraman filmi için Batman rolünü Christian Bale’in oynamayacağı biliniyordu. Fakat uzun süredir merak edilen konu Batman’i kimin oynayacağıydı.
Bugün bu sorular yanıtını buldu. Warner Bros.’tan yapılan açıklamaya göre Batman karakterini Ben Affleck canlandıracak. Dolar milyarderi Bruce Wayne’i canlandıracak olan Ben Affleck ile çalışmak için heyecanlandığını belirten filmin yönetmeni Zack Snyder ise konuyla ilgili bir açıklama yapmış.
Snyder, “Ben, Bruce Wayne karakteri ile Henry Cavill’in canlandırdığı Superman karakterini tamamlayacak. Clark Kent’ten daha yaşlı ve bilge olan Bruce Wayne karakteri yüzündeki ve vücudundaki yaralarla eski bir suç savaşçısı olarak O’na yol gösterecek. Bu iki karakterin uyumu konusunda şimdiden çok heyecanlıyım ve çekimlere bir an önce başlamak istiyorum.” sözleriyle heyecanını belirtmiş.
Bakalım Christopher Nolan’ın Batman üçlemesinin ardından çekilecek bu yeni film ve Batman karakteriyle Ben Affleck nasıl tepkiler alacak? Bunu ancak zaman gösterecek.
2

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder